Haber ve Duyurular
E-Fatura ve e-Defter Uygulamasında Kapsam Genişledi
Tarih: 24/10/2015
e-Fatura ve e-Defter Uygulamasında Kapsam Genişledi 20 Haziran 2015 tarihli Resmi Gazete’de... Devamını oku...
e-Fatura ve e-Defter
Tarih: 12/12/2013
e-Fatura ve e-Defter Link Bilgisayar, e-Defter ve e-Fatura çözümleriyle de deste... Devamını oku...
Tüm bilgisayar kullanıcılarının bilmesi gereken 10 temel kural
Tarih: 03/11/2012
Tüm bilgisayar kullanıcılarının bilmesi gereken 10 temel kural [Derleme] Tüm bilgisay... Devamını oku...
Microsoft Hotmail artık Outlook oldu
Tarih: 02/08/2012
Dev yazılım şirketi, sosyal platformlara daha uyumlu bir çevrimiçi e-posta servisi O... Devamını oku...

   Tüm haberler
Anket
Kullandığınız Link Programı
Klasik Seri
Yeni Nesil
Güneş

Geçmiş Anketler
Döviz Kurları
Uzaktan Destek

Personel Takip Yön.

Görev Yönetimi

Personelin; müşterilere, müşteri adaylarına veya kendisine herhangi bir şekilde atanan satış, destek ve idari amaçlı iç ve dış görevlerini takip eder. Basit, toplu ve onay zinciri ile görev olmak üzere üç farklı şekilde çalışır.

Onay zinciri ile çalışmada, personel kendisine veya amirlerinden birisi personele bir görev girer. Bu görev kurum kurallarına göre tanımlanan bir onay akış mekanizması ile imza yetkisi bulunan kişiler arasında elektronik olarak dolaştırılır.

Basit görevde onay zinciri yoktur.

Toplu görev ise satış temsilcilerinin, plasiyerlerin belli bir plan çerçevesinde periodik olarak değişik müşteri veya müşteri adaylarını dolaşmalarını kontrol eder. İleriki dönemlerde aynen tekrar eden dolaşma planlarını otomatik olarak üretir.

Tüm görevler birden fazla kurum veya kişi ile ilişkilendirilebilir

Kurum ve kişi kartlarından ilişkili görevler takip edilebilir Görev için planlanan ve gerçekleşen zamanlar karşılaştırılabilir

Görevlendirilen kişilere hatırlatma için uyarı verilir

Yöneticiler görevdeki personelin nerelerde olduğunu toplu olarak izleyebilir

İzin Yönetimi *  

Önüne bir izin formu gelen yöneticinin ilk sorunu izin isteyen kişinin talep etmiş olduğu izini hak edip etmediğidir. İzin hakedişleri iş kanunumuzda tanımlanmış olmasına rağmen karar o kadar kolay değildir. Kişinin çalışma süresi, iş aktindeki özel şartlar, cinsiyeti, daha önceki izin ve devamsızlık durumları, izin istenilen tarihte diğer izinli personel, kişiye ilişkin özel durumlar (hamilelik, doğum, ölüm, vb) karar verebilmek için gereklidir. Hakedilmiş izinin hata ile reddi izni isteyende, hakedilmemiş iznin kabulü diğer personelde memnuniyetsizliği yol açacaktır. Karardaki gecikme ise izin isteyenin acil bir işini görememesine yol açacaktır. Campus; hakedişler, daha önce kullanılan izinler, diğer izin kullanacak personel hakkında karar desteği sağlayarak, hatasız bir karar verilmesini sağlar.

Tüm onay işlemlerinden sonra izinin düzgün olarak kayıtlara geçip, kişinin bordrosuna yansıması yine Campus tarafından çözümlenmektedir.

Masraf Yönetimi

Saha çalışması yaparak ürün satan, sipariş toplayan veya hizmet veren şirketler, bu personelin şirket adına harcama yapmasını izin vermektedir. Yemekler, konaklama giderleri, yakıt alımları, ulaşım giderleri bazen harcırah bazen de masrafı yap ve beyan et şeklinde karşılanmaktadır. Yapılan masraf beyanları, gerek masrafı onaylayan gerekse masrafı muhasebeleştiren açısından sıkıntı yaratmaktadır. Onaylayan kişi; yapılan masrafın bütçeye uygunluğunu, yapan personelin daha önce yapmış olduğu masrafları, var ise bu iş için alınan iş avansına uygunluğunu, masrafın yapılmış olduğu müşteri ve müşteri adaylarına daha önce yapılan masrafları bilmek durumundadır. Muhasebeleştiren kişi ise; masraf listesinde yazılanların ekindeki evraklara ile uygunluğunu kolayca kontrol edebilmeli, masraflar ilgili müşterilere faturalanacak ise kolayca ayıklayabilmeli, masrafın yapıldığı tedarikçileri ayıklayarak form Ba-Bs beyannamesi için hazırlık yapabilmeli ve nihayetinde bu masraf formlarını muhasebeleştirebilmelidir.

Campus Masraf Yönetimi Modülü, tüm bu sorunlara çözüm sunmaktadır.

Avans Yönetimi *  

Campus avans konusunu İş Avansı ve Maaş Avansı olarak iki ayrı başlık altında ele almaktadır.

İş Avansı

İş avansı talebinde; kişinin önceki avanslarını akıbeti, avans bir müşteri için yapılıyor ise bu müşteri için önceden alınan avansların durumu ve avansın bütçeye uygunluğu doğrultusunda karar desteği sağlanır.

Maaş Avansı

Maaş avansı talebinde ise; kişinin hali hazırdaki borç alacak durumu, aldığı avansın ücreti tarafından ne oranda karşılanabileceği, avansın firma politikalarına uygunluğu konularında karar desteği sağlanır. Alınan avansın muhasebeleşmesi ve bordroya intikal ettirilmesi sağlanır.

Malzeme İstek Yönetimi *

Kurumlarda çalışan personel işlemlerini yürütebilmek için sürekli olarak kırtasiye, temizlik, promosyon malzemesi, demirbaş talebi, arızalı teçhizat bildirimi yapmak durumundadır. Talepte bulunan kişi bu malzemenin stok durumdan haberdar olmalıdır. Onaylayan kişi ise; stok durumdan, istenilen malzemenin fiyatından, talebin bütçeye uygunluğunda, talebi yapan kişinin benzer malzemelerdeki önceki taleplerinden, malzeme bir müşteri için talep ediliyorsa bu müşteriye verilen diğer malzemelerden haberdar edilmelidir. Talebi muhasebeleştiren ise, bu fark karşılığı bir müşteriye faturalama yapılacak ise ayıklayabilmeli, bedeli bir personelden talep edilecek ise ayıklayabilmelidir. Stok durumu müsait değil veya kritik seviyeye indi ise satın alma bilgilendirilmedir.

Campus Malzeme İstek Yönetimi modülü tüm bu sorunlara çözüm sunmakta ve gereğinde kayıtlarda olmayan mal ve hizmet siparişlerine de imkan vermektedir.


Link Campus CRM

4

2

3

1

Son Videolar

Önceki: İş Süreçleri Yönetimi
Sonraki: Proje Yönetimi

REFERANS BİLGİSAYAR EĞİTİM HİZMETLERİ SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ.

Çetin Emeç Bulvarı, Kabil Caddesi, 1328. Sokak (74.Sokak) No:12/3 Öveçler /Çankaya /ANKARA

Telefon : 0312 472 74 55 Fax: 0312 472 74 56

İçerik Rss - Haberler Rss

Tasarım ve Programlama: Referans Bilgisayar